'Jika anda telah diberitahu bahawa mustahil menyembuhkan sakit belakang dan sendi selepas usia 50, maka anda harus tahu bahawa itu tidak benar!'

img

En. Jun Zuraidi
Pakar kesihatan Beijing, China. Pengasas Kinesioterapi Moden (neurologi dan ortopedik) ialah kaedah alternatif untuk merawat penyakit kronik dan kecederaan sistem muskuloskeletal. Prinsip utama kaedah baru ini tidak menggunakan pengambilan ubat-ubatan ataupun pemakaian korset, ia lebih terkait dengan pemahaman yang lebih mendalam mengenai tubuh anda sendiri dan potensinya.
Pengalaman kerjaya: lebih daripada 30 tahun

'Ingatlah suatu fakta yang benar dan jangan dengar apa-apa yang lain: penyakit sendi dapat dirawat bahkan pada usia tua'

Pakar kesihatan ini mendakwa bahawa beliau boleh menyembuhkan osteochondrosis yang dialami selama 18 tahun hanya dalam beberapa bulan. Bahawa beliau boleh menyembuhkan seorang wanita sangat tua yang menderita akibat arthritis paling teruk dalam 78 hari. Sakit sendi, jika dirawat dengan betul, akan disembuh dalam masa 4 hari! Berdasarkan pengalaman kerjaya beliau selama 48 tahun, beliau terus mengesahkan setiap kenyataannya dengan langsung menunjukkan bagaimana ia bertindak. Sejurus selepas penyiaran secara langsung di saluran 'Malaysia-1' (dalam program mengenai topik 'Bagaimana menjaga kesihatan sendi anda pada semua usia') seorang pakar kesihatan terkenal En. Jun Zuraidi bersetuju untuk memberikan satu temu bual untuk kita.

Apa khabar, En. Jun Zuraidi. Beritahulah saya, adakah kenyataan berikut benar: bahawa penyakit sendi dan osteochondrosis tidak dapat dielakkan bagi orang dewasa?

Hello, Sharifah. Sudah pasti, itu tidak benar. Kepercayaan yang berlebihan pada seorang doktor yang berusaha keras untuk menyembuhkan anda selama 10 tahun, tetapi tidak berjaya melakukannya, jadi itu tidak dapat dielakkan bagi orang dewasa. Ia ialah suatu fakta bahawa sendi, chondrosis dan seluruh sistem rangka anda boleh dirawat dengan baik pada semua usia. Dan ini bukan sebuah keajaiban, tetapi hanya fakta sains.

Jika anda mengetahui rahsianya dan memberi sedikit usaha dalam segi disiplin diri sendiri, anda boleh menyembuhkan penyakit tersebut di rumah dengan cepat; beribu-ribu pesakit sudah berjaya melakukannya.

Dan apakah rahsia tersebut?

Rahsianya ialah untuk memahami mengapa anda mengalami kesakitan tersebut. Secara keseluruhan, terdapat sehingga 147 sebab yang berbeza untuk perkembangan osteochondrosis dan arthrosis yang disenaraikan dalam ensiklopedia perubatan, tetapi akibatnya hanya satu dan selalu sama - sendi, tulang belakang dan tulang rawan kehilangan keanjalan, lalu anda menderita akibat kesakitan. Sendi sudah haus kerana peredaran darah yang lemah.

Itulah rahsianya, kita menyembuhkan sendi dengan memulihkan bekalan darahnya.

Tetapi, secara umum, bukankah ia hampir mustahil untuk memulihkan peredaran darah selepas usia 45 tahun?

Itu semua adalah perkara yang mengarut. Saya berjaya menyembuhkan diri saya sendiri dari penggunaan kerusi roda sepanjang hidup selepas mengalami suatu kemalangan, dan itu lebih teruk daripada menjejak usia 45 tahun.

Adakah anda telah menyelamatkan orang lain daripa penggunaan kerusi roda?

Ya, dan lebih daripada itu. Tetapi kebanyakan penghidap adalah orang biasa yang berusia lebih dari 40 tahun yang menghidapi penyakit-penyakit ini apabila mereka lanjut ke usia yang lebih tua. Mereka datang kepada saya dengan masalah yang sama: osteochondrosis, arthrosis, radiculitis, saraf terikat. Penyakit ini meletihkan dan tidak membiarkan anda hidup secara normal.

Orang mengadu tentang rasa sakit, malah mereka mengalami kesukaran untuk berjalan. Mereka hanya warganegara biasa, bukan pemangkin dan bukan orang kurang upaya. Mereka menangis 'Mengapa saya? Apa yang telah saya lakukan? ' Saya balas dengan jelas 'Mari kita berhenti merengek dan mula memulihkan pengaliran darah'.

Bagaimana anda mengembalikan pengaliran darah pada usia ini?

Sehingga baru-baru ini saya sering menerima penghidap yang dibantu melalui program pergerakan kompleks yang terdiri dari 96 latihan yang memerlukan pakar pelatih. Ini ialah kaedah yang sangat berkesan, tetapi mengambil masa yang lama dan sangat susah.
Ia menyakitkan, sukar, dan orang selalunya tidak mempunyai waktu untuk pergi ke gim. Saya percaya terdapat kaedah yang lebih mudah dan lebih moden, dan akhirnya saya telah menjumpainya.

Itu sangat menarik! Adakah anda akan memberitahu pembaca kami?

Tentu sahaja. Pusat kami ialah institusi pertama di China untuk mendapat akses bersertifikat kepada rawatan terbaru osteochondrosis dan sakit sendi. Saya harus mengaku, apabila saya baru mula belajar mengenai kaedah ini, saya tertawa kerana saya tidak percaya dengan keberkesanannya. Tetapi saya kagum dengan hasil ujian kami - 4567 penghidap berjaya memperbaiki keadaan mereka, dan itu lebih dari 94% dari semua kes. 5.6% menyatakaan bahawa keadaan mereka bertambah baik, dan hanya 0.4% tidak menyedari adanya perubahan.

Apakah jenis produk itu?

Saya sedang bercakap tentang produk yang unik Artropant Krim ini membuat mungkin untuk melupakan sakit belakang dan sendi dalam masa yang singkat, tidak lebih dari 4 hari, dan menyembuhkan bahkan kes yang paling teruk dalam beberapa bulan.

Lebih dari £1.3 juta (RM7.2 juta) telah dibelanjakan untuk pengembangan formulanya dan hampir £13 juta (RM72 juta) dibayar untuk hak pengedaran produk ini di seluruh negara.

Jadi apakah itu bermaksud Artropant boleh dibeli hanya di Malaysia?

Tidak, ia boleh dibeli di laman web rasminya. Tetapi mulai 1 Januari, ia boleh didapati di farmasi Malaysia.

Bagaimanakah krim yang ajaib ini berfungsi?

Tidak ada keajaiban, hanya hasil ujian perubatan. Krim Artropant terbuat daripada 32 komponen kuat yang membuat sel-sel lama dan lemah untuk berfungsi 7 kali lebih cepat apabila ia dipengaruhi krim tersebut, oleh itu sel-sel secara beransur-ansur dibaik pulihkan.

Hanya dengan satu kali pakai krim ini pada tempat bermasalah, anda akan mengaktifkan lebih daripada 930,000 sel yang akan menjadi perkhidmatan baik untuk aliran darah anda. Inilah cara rawatan ini berlaku. Perkara utama di sini ialah kestabilan.

Sepertinya mengagumkan. Tetapi kita memerlukan penjelasan yang lebih rinci, apakah maksudnya bagi orang yang mempunyai penyakit biasa?

Ini bermaksud bahawa perubatan tradisional Inggeris akhirnya menjadi satu perkara dari masa lalu dan anda boleh menyembuhkan penyakit anda di rumah dalam tempoh masa 1-2 bulan. Krim Artropant tidak mempunyai kesan pembekuan atau anestetik, ia 'melancarkan semula' badan pada tingkat sel-sel. Ia menghilangkan penyebab dalaman sakit sendi dan mengembalikan semula sendi dan tulang belakang pada keadaan awal dan normal. Penghidap bukan sahaja menghilangkan gejala, tetapi juga menghilangkan sebab penyakit tersebut - iaitu aliran darah yang lemah disebabkan oleh sel-sel yang sudah mati.

Pada hari pertama, krim ini akan sudah mencetuskan fungsi sistem regeneratif badan. Ia juga melegakan sindrom kesakitan, yang akan anda rasakan sekaligus. Dalam 2-3 minggu, rawatan akan selesai, tetapi perlu diingat bahawa anda perlu mengulangi penggunaan tersebut untuk mencegah penyakit datang lagi.

Adakah krim Artropant membantu untuk menyembuhkan arthrosis dan osteochondrosis sahaja?

Tidak, itulah yang saya sedang cuba buat untuk anda fahami: ia bertindak pada tingkat sel-sel, memulihkan aliran darah anda. Ia membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit yang berkaitan dengan sendi dan tulang belakang: arthrosis dan arthritis, sciatica, reumatik, radiculitis, vertebra hernia. Kecederaan, trauma, lebam, patah tulang, bahkan calloses - krim ini sangat berkesan dalam semua kes ini.

Krim ini benar-benar unik daripada yang lain. Adakah ia benar-benar menyingkirkan semua penyakit ini, dan tidak melegakan kesakitan sahaja?

Krim Artropant membantu mengurangkan kesakitan (pada peringkat awal rawatan) dan akhirnya mengatasi penyakit ini sepenuhnya. Jangan salah sangka terhadap saya, saya suka senaman dan bersukan dan saya tidak akan berhenti menjalaninya, tetapi bagi kebanyakan orang, krim ini ialah kaedah rawatan yang paling mudah, paling berkesan dan terjangkau.

Saya rasa ramai orang ingin tahu di mana mereka boleh mendapatkannya?

Kami mahu mula menjualnya di farmasi, tetapi kami tidak mencapai persetujuan dengan pemilik rangkaian farmasi, kerana krim ini boleh merosakkan perniagaan mereka. Jika ramai orang membeli ubat-ubatan mereka selama bertahun-tahun, dan terdapat lebih banyak lagi yang memerlukan rawatan - itulah keadaan sebenar yang sesuai dengan keinginan ahli farmasi.

Jadi sekarang kita menjualnya secara ekslusif di laman web rasmi.
Walau bagaimanapun, terdapat beberapa kaedah pembelian online - kami sendiri ingin menjual secara langsung, maksudnya kami tidak menggunakan orang tengah, dan hal ini memberikan peluang untuk menurunkan harga produk ini menjadikannya 4.7x lebih murah daripada harga runcit.

Pengiriman dilakukan melalui pos, pembayaran semasa pengiriman, ini ialah kaedah rawatan di rumah, maka anda tidak memerlukan pergi ke spesialis. Akan tetapi, anda tidak sepatutnya mengikuti kata-kata saya. Cuba ubat-ubatan yang dihasilkan oleh pengeluar lain jika anda ingin membandingkan. Tetapi saya yakin bahawa anda tidak akan menemui produk yang fungsunya sama dengan Artropant dari segi keberkesanannya.

Terima kasih, En. Jun, untuk temuduga ini! Adakah terdapat sesuatu lagi yang anda ingin tambah untuk pembaca kita sebelum kita selesai?

Ya! Ya, terima kasih. Saya ingin menyeru perhatian pembaca-pembaca kepada penyakit sendi bahawa makin lama penyakit ini diabaikan makin sukar rawatannya, maksudnnya bukan orang tua sahaja yang mengalaminya sekarang. Malahan sakit biasa sahaja adalah suatu tanda yang anda tidak boleh mengabaikan. Doktor anda tidak akan memujuk anda untuk dirawat.

Dan ingat: penyakit-penyakit yang disebabkan oleh sakit sendi dan tulang belakang tidak hanya membawa ketidakselesaan, malah ia juga memendekkan jangka hidup anda sebanyak 10-15 tahun.

P.S.: Ahli kesehatan China memutuskan untuk memberikan Artropant pada harga diskaun kepada 50 pembeli pertama! Pergi ke laman web rasmi dan mungkin anda akan bertuah!

penemu bual Sharifah Mahmud
Gambar-gambar diambil daripada sumber terbuka
153 komen
img
Andrew
Saya sudah pesan krim ini untuk diri saya sendiri. Sayang sekali saat itu ia belum pada harga diskaun. Ia sampai sangat cepat. Hasilnya mengejutkan saya. Semua penyakit berkaitan tulang telah hilang. Sehingga baru-baru ini lutut dan belakang saya sakit teruk selama beberapa tahun.
img
Fadzli Kamal
Masa musim hujan, sendi saya tidak cedera. Saya membaca banyak ulasan positif mengenai Artropant, jadi saya membuat pesanan. Saya tidak mengharapkan apa-apa yang luar biasa, tetapi selepas hari pertama rawatan saya berasa lebih baik! Saya lebih aktif, sendi saya tidak menyakitkan serta-merta. Saya cadangkan!
img
Khatijah
Saya tempah krim ini untuk suami saya 2 bulan lalu. Dia menderita sebab sakit belakang. Kata dia rasa sakit dia dah hilang sepenuhnya. Selepas oleskan krim itu, memang tiada rasa sakit langsung, tiada apa-apa kesakitan. Saya gembira kerana sekarang dia boleh bantu bersihkan rumah ;)
img
Abdullah Osman
Saya sudah membuktikan hasilnya Artropant, cukup bagus untuk mendapatkannya dengan diskaun.
img
Sharlina Azman
Rakan sekerja saya merawat diri di rumah dengan pakai krim ini. Dia cakap produk ini sangat bagus. Saya perasan bahawa dia sudah berhenti jalan tempang. Saya pun membuat pesanan untuk saya dan ibu saya, sementara yang promosi istimewa ini masih berjalan. Terima kasih!
img
Fauziah Musa
Saya tahu tentang Artropant! Lima tahun telah berlalu sejak saya mencuba pelbagai jenis salap, patch dan tablet - tidak berguna. Nasib baik, kakak saya menasihati Artropant. Tulang belakang Masala dan sendi kaki semua hilang
img
Faridah Karim
Menarik.... saya buat pesanan juga lah.
img
Aziz Daud
Produk yang sangat bernas! Saya telah memakai selama 1 minggu, sudah dapat rasa baik pulihnya.
img
Azizah Noraini
Anak saya pesan satu pakej buat saya. Saya tidak pernah percaya pada perkembangan moden seperti ini. Tetapi sekarang saya perlu mengakui bahawa tiada apa yang pernah membantu saya lebih baik daripada Artropant.
img
Rokiah Salman
Saya tempah krim ini untuk diri saya seminggu yang lalu. Saya baru sahaja menerimanya di pejabat pos semalam, dan bayar COD. Hari ini saya akan mula menggunakannya.
img
Farid Ishak
Belakang saya sudah sakit sepanjang hidup saya. Ini masalah keturunan. Saya sudah ke semua pakar osteopaths di KL, pengurut dan juga penyembuh tradisional. Beberapa tahun kebelakangan ini, saya mengalami pelbagai masalah, untuk bangun pada pagi pun sudah menjadi suatu masalah besar. Saya membaca banyak perkara yang baik tentang krim Artropant tetapi dulu saya takut untuk membuat pesanan. Sekarang saya sudah menyesal tidak menggunakannya sejak lebih awal. Belakang saya tidak pernah dalam keadaan yang sangat baik sejak umur 17 tahun! Saya nasihatkan anda untuk mencubanya.
img
Faridah Mahmud
Doktor-doktor telah merawat saya selama 3 tahun. Harap-harap, Artropant akan membantu saya. Saya sudah buat satu pesanan, perempuan dalam telefon telah menjelaskan semua poin-poin penting. Tunggu pesanan saya.
img
Hasnan Anuar
Saya sudah menempah krim ini. Konsultan berkata masih tersisa beberapa pakej dengan harga diskaun. Jika anda ingin mendapatkannya, cepatlah!